Често задавани въпроси

За магазина

Как да платя за дрехите и аксесоарите, които съм поръчал?

Eleganten.bg предлага опцията наложен платеж . Поръчаната стока се заплаща на куриера в момента на нейната доставка.

След колко време ще получа дрехите и аксесоарите, които съм поръчал?

Eleganten.bg доставя своите стоки в рамките на един работен ден,с изключение на почивните дни и националните празници.

Поръчките се обработват и изпращат всеки делничен ден до 16:00ч. Ако са регистрирани във времето след 16:00ч. се изпращат на следващия работен ден. Всички поръчки направени в Петък след 16:00 или през уикенда се изпращат в Понеделник и се доставят във Вторник.

Всички постъпили поръчки преди да бъдат изпратени се потвърждават на посочения от клиента мобилен телефон с позвъняване от наш служител. Непотвърдени поръчки не се изпращат.

Ако размера не ми е по мярка мога ли да го заменя за друг?

Eleganten.bg предлага опцията „Виж и пробвай преди да платиш“. В случай, че поръчаният артикул не ви е по мярка или не отговаря на вашите очаквания имате право да го замените с друг.

Всички транспортни разходи по замяната са за сметка на клиента.

Мога ли да пазарувам без да се регистрирам?

Да! Можете да пазарувате като гост. Необходимо е единствено когато завършвате поръчката да добавите адрес за доставка и телефон за връзка, които се изискват от куриерската фирма.

Какви предимства ми дава регистрацията?

Всеки потребител, който се регистрира в Eleganten.bg, създава своята клиентска картотека, чрез която регистрира своята активност в сайта.

Можете да следите историята на вашите поръчки.

Натрупването на точков актив ви дава възможност за промоционални предложения и придобиване на специален клиентски статус, който ви носи  постоянна отстъпка при пазаруване в Eleganten.bg

Колко често правите намаления?

Правим сезонна разпродажба два пъти в годината. През останалото време можете да очаквате нашите промоционални предложения за определени продукти или цели продуктови категории.

 

Доставяте ли в цяла България?

Да! Доставяме нашите стоки до всяка точка на България.

 

Правите ли доставки извън България?

Не! Доставяме нашите стоки единствено на територията на България.

Как да разбера кой размер ще ми е по мярка?

В описанието на всеки продукт има съвети и пояснения относно размерите, както и таблици с мерки в сантиметри.

За Контакт с нас

mail office@eleganten.bg

Мобилен-  0879 234564

 

×
×
×
×

ДОСТАВКА

И ПЛАЩАНЕ

Eleganten.bg доставя своите стоки в рамките на един работен ден,с изключение на почивните дни и националните празници.

Поръчките се обработват и изпращат всеки делничен ден до 16:00ч. Ако са регистрирани във времето след 16:00ч. се изпращат на следващия работен ден.

Всички постъпили поръчки преди да бъдат изпратени се потвърждават на посочения от клиента мобилен телефон с позвъняване от наш служител. Непотвърдени поръчки не се изпращат.

Заплащането на стоката се извършва в брой, чрез наложен платеж на куриера.

 

ПРЕГЛЕД И ТЕСТ

Всеки клиент на Eleganten.bg има право на преглед и тест на стоката преди да заплати наложения палтеж. Разбира се ако желаете можете да приемете и заплатите стоката, и да я изпробвате в домашни условия.

 

ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ

До адрес: 5.67лв

До офис на Еконт: 3,60лв

При поръчка на повече от 2 артикула, доставката е безплатна!

 

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

Заплащането на стоката се извършва в брой, чрез наложен платеж на служител от куриерската фирма.

Връщане, замяна,

×

Връщане, замяна,

рекламации

В случай, че поръчаният артикул не ви е по мярка или не отговаря на вашите очаквания имате право да го замените с друг. Всички транспортни разходи по замяната са за сметка на клиента.
 

На основание чл. 55, ал 1 от Закона за защита на потребителите всеки клиент(потребител) има право в четиринадесетдневен срок от деня на доставката да върне поръчаната стока без да дължи неустойка и без да посочва причина.
 

Връщане на закупена от Eleganten.bg стока се осъществява при следните условия:

 

Клиентът има право да върне или замени стоката ако тя е в ЗАПАЗЕН ТЪРГОВСКИ ВИД – не е повредена, носена, прана, гладена, запазени са опаковаката и оригиналните етикети. БЕЛЬО И БАНСКИ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
 

До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на Eleganten.bg, рисковете от случайното и повреждане се поемат от потребителя
 

В случай, че са изпълнени посочените по-горе условия Eleganten.bg  се задължава да възстанови заплатената от клиента сума в срок от 5 работни дни от връщането на стоката, чрез пощенски паричен превод или на посочена от клиента банкова сметка.
 

При получаване на стоката потребителят е длъжен да я прегледа обстойно и в случай, че констатира явни дефекти, липси или други недостатъци има право да я откаже. Ако клиента не се възползва от това си право, пратката се смята за одобрена , и той губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни дефекти, липси или други недостатъци.
ЗАМЯНА

 

Ако желаете да замените артикул, който вече ви е доставен можете да направите нова поръчка, където да посочите новия размер, който желаете да получите.
 

При завършване на поръчката в графа „Уточнения“ напишете, че правите поръчка с цел замяна и посочете номера на старата поръчка(изписан е най-отгоре в потвърждението, което получавате от нас по e-mail след направена поръчка).
 

Ако в случай на замяна поръчате продукт на по-висока стойност, ще ви бъде надчислен наложен платеж със стойността на разликата в цената. При условие, че изберете продукт на по-ниска стойност, разликата може да бъде използвана като кредит при бъдещи покупки от ваша страна.
 

След като направите поръчка с цел замяна очаквайте да се свържем с вас по телефона за да уточним детайлите по замяната.
 

В случай, че срещнете някакви затруднения използвайте контактната ни форма за обратна връзка и ние ще се свържем с вас.
 

Новият артикул ще ви бъде изпратен, след като получим този, който искате да замените и се уверим, че са изпълнени условията за Запазен търговски вид на стоката.
ВРЪЩАНЕ НА ДОСТАВЕНА И ПЛАТЕНА ПРАТКА

 

Ако желаете да върнете продукт, който вече ви е доставен използвайте формата за обратна връзка, където трябва да посочите, че желаете да върнете стоката, причина за връщането, номера на поръчката, която сте направили и желанието от ваша страна за възстановяване на сумата.
 

След като изпратите заявка за връщане, ние ще се свържем с вас за да уточним детайлите.
 

Не изпращайте към нас пратки преди да сме се свързали с вас по телефона.
 

След като получим върнатата от вас стока ще ви възстановим сумата най-късно до 5 работни дни, считано от датата, на която сме получили върнатата пратка. Ще получите парите си под формата на пощенски паричен превод , който ще ви бъде изплатен в посочен от вас офис на Еконт.

Oтстъпки

×

Oтстъпки

За повече от 2 артикула, БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА!

×